Hacı Dizisi





Tuesday, March 14, 2006

Forumlardan

iborotti89
atv'de onumuzdeki gunlerde Cuneyt Ulsever'in romani olan "Haci" dizi olarak yayina girecek. bir ara kurtlar vadisine rakip olarak koymayi dusunuyorlardi ama kurtlar vadisi bittiginden rakip olamayacak. bu dizide ajan savaslarindan, turban cekismelerine kadar her konu ele alinacak. basrolde hacı dizi rolunu unlu oyuncu tuncel kurtiz ustlenecek. denizci albay rolunu aytac arman, aytac armanin sevgilisi rolunu dolunay soysert, kahraman polis rolunu ise fikret kuskan ustlenecek. cekimlerine Kayseri'de baslanan dizi , ilerleyen bolumlerinde Ankara ve İstanbul'da cekilecek. kahraman polis rolunde once oktay kaynarca oynatilacakti ama kurtlar vadisindeki cakir rolunun hala uzerinde etki yarattigina inandiklari icin bu rolu fikret kuskana verdiler. aytac armanin sevgilisi rolunde ise deniz seki dusunuluyordu ama deniz sekinin oyunculuk tecrubesi olmadigi icin dolunay soysertle anlasildi.Dizinin yonetmeni olarak Aydin Sayman dusunuluyordu ama dizinin yonetmeni olarak Sahin Gok'te karar kilindi.Televizyonlarda tiryakilik yaratacak mukemmel bir proje olacagini umit ediyorum.

metalbludger
evet, ben de duydum bu diziyi ve merakla yayinlamasini bekliyorum. ozellikle aytac armani dusler ve gerceklerden sonra tekrar bir dizide gormek beni sevindirir. fikret kuskani mustafa hakkinda herseyde ve babam ve oglumda izledim. muhtesem bir oyuncu. kahraman polis rolu ona cok yakisir. bence iyi ki oktay kaynarca olmamis da fikret kuskani secmisler. Hacı Dizisi rolundeki Tuncel Kurtiz de mukemmel usta bir oyuncu ama daha cok yurt disinda taniniyor. en son kenan imirzalioglu ve ugur yucelle birlikte alacakaranlikta oynamisti. Tuncel Kurtiz 70 yasinda. Hatta bu dizi icin uzun beyaz bir sakal birakmis. dolunay soyserte gelince, ben ce amator de olsa deniz sekiyi secseler daha cok reyting alirdi diye dusunuyorum.

semiramisss
Arkadaslar bence de hepimizi ekran basina kilitleyecek dev bir proje ekrana geliyor. Bence cok guzel ve kaliteli bir yapim olacak. zaten oyuncu kadrosu da mukemmel bence. tuncel kurtiz, fikret kuskan, aytac arman, dolunay soysert. cok iyi bir oyuncu kadrosu var. yonetmen sahin gok'u daha once hic duymadim ama umarim iyi bir yonetmendir.İnsallah boyle kaliteli bir yapimi yonetmekle ustesinden gelir.

iborotti89
Arkadaslar Haci filminin yapimciligini Bulent Bilgic ve Serif Goren ortakliginda Naz Film ustleniyor.Dizinin senaryosu ise Berrin Tekdemir'e ait.Haci'nin konusu ise soyle:
'HACI' lakapli Hayrullah Gesili, Kayseri'de cok sayida bulunan muhafazakar yapidaki yatak-kanepe ureticilerinden biridir. Hayrullah Gesili, oglu evden kacip adi dini teror orgutlerine karisinca guvenlik guclerinden baski gormeye baslar. Bir de Ankara'da muteahhitlik yapan, mafya ve gece alemiyle ic ice yasayan Faruk adli bir kardesi vardir. Sevgilisi ise Amerikan gizli servisleri tarafindan kullanilan, bakanlarla ve milletvekilleriyle icli disli bir kadindir. Kardesi siyasi ve ticari cinayetlerin zanlisi olarak ortaya cikan, oglu teror eylemi hazirligindayken yakalanan Haci, bir taraftan da uzerlerine gelen baskilar nedeniyle esini kaybeder.
Konusu bence mukemmel arkadaslar. Sizin de fikrinizi ve goruslerinizi bekliyorum

burcu_ladyyy
cok guzel bir yapim olacak elbette. usta oyunculardan olusan bir kadro var ama tarihini bilen var mi? ne zaman baslayacak acaba. gerci cekimleri baslamis ama belli bir tarih verdiler mi bilmiyorum? eger biliyorsaniz lutfen bildirin.

metalbludger
ya ben de ne zaman baslayacagini bilmiyorum dogrusu ama 1-2 ay arasi baslamasi lazim herhalde. maksimum 3 ay diyelim. gerci o kadar olmaz ama neyse...Bu diziyi cok merak etmeye basladim ben ya. dizi muzikleri nasil olacak merak ediyorum ve oyuncularin nasil bir performans sergileyeceklerini de. gerci oyuncular usta oyuncular. kadronun mukemmelligi konusunda bir suphem yok ama muzigi nasil olacak onu kafama taktim. bu arada tuncel kurtiz'in dini teror orgutlerine karisan oglunu canlandiracak kisi kim hala bilmiyorum? sevket coruh olacak diyorlardi ama boyle bir haber duymadik. eee dizinin cekimlerine baslandigina gore oyuncu belli herhalde. acaba kim???

£speranza
Kadroya diyecek sozum yok da.Umarim Kurtlar Vadisi gaziyla sacma sapan seyler yapmazlar.Cunku vadiye rakip ya da benzer cekilen hicbir dizi muvaffak olamadi.İyi isler bekliyoruz Kurtlar Vadisi'nin actigi boslugu doldurmak kolay degil....

iborotti89
Kurtlar vadisi kadar seyredilmesi mumkun degil, zaten o gaza da gelmezler. Bu guzel kadroyla guzel isler yapacagina eminim. gene de bir kisim uzerinde tiryakilik yaratacak bir dizi olacagina benziyor.

Asistan
atvde önümüzdeki günlerde Cüneyt Ülsever'in romanı olan "Hacı" dizi olarak yayına girecek. bir ara kurtlar vadisine rakip olarak koymayı düşünüyorlardı ama kurtlar vadisi bittiğinden rakip olamayacak. bu dizide ajan savaşlarından, türban çekişmelerine kadar her konu ele alınacak. başrolde hacı rolünü ünlü oyuncu tuncel kurtiz üstlenecek. denizci albay rolünü aytaç arman, aytaç armanın sevgilisi rolünü dolunay soysert, kahraman polis rolünü ise fikret kuşkan üstlenecek. çekimlerine Kayseri'de başlanan dizi , ilerleyen bölümlerinde Ankara ve İstanbul'da çekilecek. kahraman polis rolünde önce oktay kaynarca oynatılacaktı ama kurtlar vadisindeki çakır rolünün hala üzerinde etki yarattığına inandıkları için bu rolü fikret kuşkana verdiler. aytaç armanın sevgilisi rolünde ise deniz seki düşünülüyordu ama deniz sekinin oyunculuk tecrübesi olmadığı için dolunay soysertle anlaşıldı.Dizinin yönetmeni olarak Aydın Sayman düşünülüyordu ama dizinin yönetmeni olarak Şahin Gök'te karar kılındı.Televizyonlarda tiryakilik yaratacak mükemmel bir proje olacağını ümit ediyorum.


evet, ben de duydum bu diziyi ve merakla yayınlamasını bekliyorum. özellikle aytaç armanı düşler ve gerçeklerden sonra tekrar bir dizide görmek beni sevindirir. fikret kuşkanı mustafa hakkında herşeyde ve babam ve oğlumda izledim. muhteşem bir oyuncu. kahraman polis rolü ona çok yakışır. bence iyi ki oktay kaynarca olmamış da fikret kuşkanı seçmişler. Hacı rolündeki Tuncel Kurtiz de mükemmel usta bir oyuncu ama daha çok yurt dışında tanınıyor. en son kenan imirzalıoğlu ve uğur yücelle birlikte alacakaranlıkta oynamıştı. Tuncel Kurtiz 70 yaşında. Hatta bu dizi için uzun beyaz bir sakal bırakmış. dolunay soyserte gelince, ben ce amatör de olsa deniz sekiyi seçseler daha çok reyting alırdı diye düşünüyorum.

metalbludger
Arkadaşlar bence de hepimizi ekran başına kilitleyecek dev bir proje ekrana geliyor. Bence çok güzel ve kaliteli bir yapım olacak. zaten oyuncu kadrosu da mükemmel bence. tuncel kurtiz, fikret kuşkan, aytaç arman, dolunay soysert. çok iyi bir oyuncu kadrosu var. yönetmen şahin gök'ü daha önce hiç duymadım ama umarım iyi bir yönetmendir.İnşallah böyle kaliteli bir yapımı yönetmekle üstesinden gelir.

semiramisss
Arkadaşlar Hacı filminin yapımcılığını Bülent Bilgiç ve Şerif Gören ortaklığında Naz Film üstleniyor.Dizinin senaryosu ise Berrin Tekdemir'e ait.Hacı'nın konusu ise söyle:
'HACI' lakaplı Hayrullah Gesili, Kayseri'de çok sayıda bulunan muhafazakar yapıdaki yatak-kanepe üreticilerinden biridir. Hayrullah Gesili, oğlu evden kaçıp adı dini terör örgütlerine karışınca güvenlik güçlerinden baskı görmeye başlar. Bir de Ankara'da müteahhitlik yapan, mafya ve gece alemiyle iç içe yaşayan Faruk adlı bir kardeşi vardır. Sevgilisi ise Amerikan gizli servisleri tarafından kullanılan, bakanlarla ve milletvekilleriyle içli dışlı bir kadındır. Kardeşi siyasi ve ticari cinayetlerin zanlısı olarak ortaya çıkan, oğlu terör eylemi hazırlığındayken yakalanan Hacı, bir taraftan da üzerlerine gelen baskılar nedeniyle eşini kaybeder.
Konusu bence mükemmel arkadaşlar. Sizin de fikrinizi ve görüşlerinizi bekliyorum

iborotti89
çok güzel bir yapım olacak elbette. usta oyunculardan oluşan bir kadro var ama tarihini bilen var mı? ne zaman başlayacak acaba. gerçi çekimleri başlamış ama belli bir tarih verdiler mi bilmiyorum? eğer biliyorsanız lütfen bildirin.

burcu_ladyyy
ya ben de ne zaman başlayacağını bilmiyorum doğrusu ama 1-2 ay arası başlaması lazım herhalde. maksimum 3 ay diyelim. gerçi o kadar olmaz ama neyse...Bu diziyi çok merak etmeye başladım ben ya. dizi müzikleri nasıl olacak merak ediyorum ve oyuncuların nasıl bir performans sergileyeceklerini de. gerçi oyuncular usta oyuncular. kadronun mükemmelliği konusunda bir şüphem yok ama müziği nasıl olacak onu kafama taktım. bu arada tuncel kurtiz'in dini terör örgütlerine karışan oğlunu canlandıracak kişi kim hala bilmiyorum? şevket çoruh olacak diyorlardı ama böyle bir haber duymadık. eee dizinin çekimlerine başlandığına göre oyuncu belli herhalde. acaba kim???

metalbludger
Kadroya diyecek sözüm yok da.Umarım Kurtlar Vadisi gazıyla saçma sapan şeyler yapmazlar.Çünkü vadiye rakip ya da benzer çekilen hiçbir dizi muvaffak olamadı.İyi işler bekliyoruz Kurtlar Vadisi'nin açtığı boşluğu doldurmak kolay değil....
Kurtlar vadisi kadar seyredilmesi mümkün değil, zaten o gaza da gelmezler. Bu güzel kadroyla güzel işler yapacağına eminim. gene de bir kısım üzerinde tiryakilik yaratacak bir dizi olacağına benziyor.

iborotti89
evet kurtlar vadisine hic bir dizi rakip olamaz ama kadrosuna baktigimda reyting cok alir gibime geliyo vallah bende meraklandim
Konu muazzam,bizim ulke icin de gayet faydali da,ne biiliiyim,bazi kesimleri rahatsiz edip,iki gunde basina bir hal gelmesin de!(Yayindan kaldirilmak gibi)Benzer ornekler cok gorulmustur.Seyredicegiz artik!

metalbludger
Yok ya hic birsey olmaz. reytingleri de gayet yuksek olur bence. cok izleyici ve hayran kitlesi toplayacagina eminim.Ozellikle usta oyuncu Tuncel Kurtiz'in Haci'yi yani Hayrullah Gesili'yi mukemmel canlandiracagina eminim.

semiramisss
arkadas, soyledigin gibi konusu zaten cok guzel. oyuncu kadrosu desen usta oyuculardan kurulu muhtesem bir kadro. gerci atv boyle bir produksiyonu tasiyabilir mi bilmem ama cok guzel bir dizi seyredecegimiz kesin.Ayrica arkadaslar Haci'nin adi dini teror orgutlerine karisan oglunu kimin canlandiracagini bileniniz yok mu hala? bir bilen varsa mutlaka foruma yazsin.

bodyguard24
cakir oynayabilir ama dizinin senarisleri bahadir ozener ve raci sasmaz olamadigindan tutmaz arakadaslar bu tur diziler bu ekibin isi deli yurek ve kurtlar vadisi gibi tutan dizileri bu ekip kaleme almis yapimciligini da osman sinav yapmisti

iborotti89
Turkiye'de senarist bir tek Raci Sasmaz ve Bahadir Ozdener degil. tamam cok iyi senaristler ama bazi yerlerde felaket sacmaladilar. ornegin polati hastaneden kacirmalari. gullu kadin kiligina giriyor, Turkiyenin en azili suclusu iceride ve polis iceriye birisini aliyor. cok sacma. bunun disinda gene hatalari vardi ama en onemlisi bu bence. Haci'nin senaryosunu bir bayan senarist yani Berrin Tekdemir yazacak. Bakalim nasil olacak? bence gayet guzel yazabilir. sacmalamayacaklarini ve mukemmel bir yapim izleyecegimize eminim.

iborotti89
Turkiye'de senarist bir tek Raci Sasmaz ve Bahadir Ozdener degil. tamam cok iyi senaristler ama bazi yerlerde felaket sacmaladilar. ornegin polati hastaneden kacirmalari. gullu kadin kiligina giriyor, Turkiyenin en azili suclusu iceride ve polis iceriye birisini aliyor. cok sacma. bunun disinda gene hatalari vardi ama en onemlisi bu bence. Haci'nin senaryosunu bir bayan senarist yani Berrin Tekdemir yazacak. Bakalim nasil olacak? bence gayet guzel yazabilir. sacmalamayacaklarini ve mukemmel bir yapim izleyecegimize eminim.

metalbludger
Siyaset, devlet din ve mafya
Bu dizi cok konusulur...
Ajan savaslarindan turban cekismelerine ve radikal dinci teroristlerin ailelerine kadar Turkiye'nin pek cok gercegini ekrana tasiyacak olan dizide; Tuncel Kurtiz'in kardesini Aytac Arman oynuyor. Dizide Arman'in sevgilisi rolunde ise Dolunay Soysert var. İlerleyen bolumlerinde rol agirligi giderek artacak olan Fikret Kuskan'i da kahraman polis amiri roluyle izleyecegiz. Dizi kadrosunda daha once adlari gecen Oktay Kaynarca ve Deniz Seki'den ise vazgecildi. Bu kararin verilmesinin nedenleri arasinda, Kurtlar Vadisi'nde Oktay Kaynarca'nin 'Cakir' roluyle fazla butunlesmis olmasi ve Deniz Seki'nin de oyunculuk tecrubesinin olmamasi yer aliyor. Senaryosu Berrin Tekdemir imzasi tasiyan dizinin yonetmenligini ise Sahin Gok ustleniyor. Haci'nin cekimleri Kayseri'den sonra Ankara ve İstanbul'da devam edecek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home