Hacı Dizisi





Thursday, March 30, 2006

Cüneyt Ülsever'e Hacı Şoku

ATV'de ekrana gelecegi duyurulan "Haci" dizisi son anda yayindan kaldirilmisti. Amerikadayken durumu ogrenen "Haci" adli romanin yazari Cuneyt Ulsever, "Dizi sakincali bulunmus ve yayindan kaldirilmis. Gercekten cok sasirdim. Altust oldum" dedi.

İSTE BUGUN GAZETESİ'NDE CIKAN HABER

atv ekranlarinda yayinlanacak politik, siyasi icerikli 'Haci' dizisini seyretmek icin davet edilen ama dizinin yayindan kaldirildigini ogrenen yazar Cuneyt Ulsever buyuk saskinlik icinde.

Haci isimli romani yazan Ulsever, "Amerika’da onemli bir toplantim oldugu icin dizinin basladigi gun yetisemeyecegim diye uzuluyordum. Dizinin tanitimlari 20 gundur yapiliyordu. Ve yayin akisi da belli olmustu. Ama simdi ogrendigime gore dizi sakincali bulunmus ve yayindan kaldirilmis. Gercekten cok sasirdim. Altust oldum" dedi.

Romani dort yil once yazdigini ve piyasada satildigini soyleyen Ulsever sozlerine soyle devam etti:

Dizinin senaryosu bana uc ay once gonderildi ve okey verdim. Dort bolumu cekilmis, simdi sakincali oldugu soyleniyor. Bugune kadar hic mi izlememisler? Bana soylediklerine gore bu dizi Kurtlar Vadisi'ne rakip olur diyorlardi. Bence alakasi bile yok. Eger Kurtlar Vadisi gibi olsa kesinlikle bir sakinca gormezlerdi ve yayinlarlardi. Bu konuda benim muhattabim kanal yetkilileri degil diziyi ceken Naz Film. Amerika'dan yeni geldim ve ilk isim yapimci firmaya gidip cekilen bolumleri seyretmek olacak.Yapimci firma, "Biz izledik ama bir sey bulamadik. Bir de lutfen siz izleyin" diye haber gonderdi. Romanda devletin isleyisini anlatiyorum. Devlet duzeninden bahsediyorum. Yasanan bu gelisme kanalin prestiji acisindan iyi degil. Gunlerce yayina girecek diye ilan ediyor sonra vazgeciyor. Dizinin ilk dort bolumu cekilirken hukuk kurulu neredeymis."

medyatava

0 Comments:

Post a Comment

<< Home