Hacı Dizisi





Wednesday, April 12, 2006

Hacı Dizisi Ekibi Buluştu

HACI DİZİSİ EKİBİ BULUSTU... HACI SARABI ELİNDEN DUSURMEDİ

Yayina girmeden once kaldirilmasiyla adindan sikca soz ettiren Hacı dizisinin ekibi basarilarini kutladilar. Gunay Restaurant?ta yemek yiyerek izlediler. ?Hacı? rolundeki Tuncel Kurtiz, dizinin yemeginde elinden icki kadehini birakmadi.

Dizideki rolu icin iddali konusan Kurtiz, ?Bu projenin basarili olacagina inaniyorum. Ben sinema, tiyatro oyuncusuyum. Bu dizide farkli bir tad buldum. O benim rolum ama ben ozel hayatimda sarabi severim? dedi.

Yazar Cuneyt Ulsever?in ayni adli romanindan uyarlanan "Hacı" dizisi once atv?de yayinlanacakti. Ancak dizinin ilk bolumunu izleyen atv hukuk kurulu uyeleri bazi sahneleri ve sozleri sakincali buldu. Dizi bu sayede yayinlanmadan kaldirildi.

Hacı Dizisi
Kaynak:Mustafa KIZGINYUREK/Hurriyet

0 Comments:

Post a Comment

<< Home